BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

שטיחים צבעוניים ליצירת אווירה חמימה בחדר הילדים

שטיחים צבעוניים ליצירת אווירה חמימה בחדר הילדים

חדר הילדים הוא המקום שבו הילדים שלנו ישנים, משחקים, לומדים ומכינים שיעורי בית. הם מבלים בחדרים שלהם הרבה, וכהורים המטרה שלנו היא להפוך את חדר הילדים למקום בטוח, חמים, שכיף לשהות בו. איך תורמים שטיחים ליצירת אווירה נעימה בחדר הילדים? התשובות בכתבה הבאה

שטיחים לחדר הילדים

כשאנחנו באים לעצב חדר לילדים, המטרה שלנו היא ליצור עבורכם חלל כיף, נעים ומזמין – שבו הם יוכלו לשחק, לישון וללמוד בנוחות. תהליך העיצוב מתחיל בבחירת הצבעים עבור הרהיטים והקירות ומסתיים באבזור החדר עם אקססוריז עיצוביים שמוסיפים צבע ועניין: וילונות, תמונות, וכמובן שטיחים. שטיח הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של חדר הילדים, ולא כדאי להתפשר עליו. בין אם מדובר בחדר לילדים בגיל הרך או בחדר של מתבגרים, שטיחים תורמים רבות ליצירת אווירה חמימה, בטוחה ונעימה.

מגוון רחב של שטיחים מעוצבים לילדים

עולם העיצוב עבור חדרי ילדים הולך ומתפתח בקצב מהיר, והמגוון הולך ונעשה רחב יותר. אם בעבר חדרי ילדים רוהטו בגרסאות מוקטנות של רהיטים למבוגרים, היום ברור לכולנו שילדים זקוקים לרהיטים ואביזרים שמותאמים להם במיוחד. גם בתוך תחום השטיחים לילדים תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים וסגנונות: שטיחים קלאסיים לעומת שטיחים מודרניים, שטיחים דקים וקלים לניקוי לעומת שטיחים צמריריים ורכים. אחד המאפיינים החשובים ביותר של שטיחים לחדרי ילדים הוא הצבע: בניגוד לשטיחים שמיועדים לחדרים אחרים בבית, שטיחים לחדר הילדים מתאפיינים בצבעוניות רחבה, עזה ומלאת חיים. זו דרך מצוינת להכניס זריקה של צבע ועניין לחדר הילדים.

איך בוחרים שטיח לחדר הילדים?

לבחירה בשטיח מסוים יש השפעה על העיצוב של החדר כולו, מכיוון שפעמים רבות השטיח תופס חלק משמעותי מהרצפה בחדר הילדים. לכן, כשאתם באים לבחור שטיח לחדר הילדים כדאי להתעכב ולחשוב על הצרכים של ילדיכם ועל האופן שבו הם משתמשים בחדר שלהם. למשל, בשביל ילדים קטנים שאוהבים לשחק על השטיח עם צעצועים, כדי לבחור בשטיח רך ונעים אך לא עבה מדי, כדי שיהיה נוח לשחק עליו בצעצועים עם גלגלים ולייצב עליו מגדלי קוביות. עבור ילדים שאוהבים לצייר כדאי לבחור שטיח צבעוני ולא בהיר מדי, ורצוי שיהיה קל לנקות אותו. אם הילדים שלכם אוהבים לקרוא על השטיח, אפשר לקנות להם שטיח עבה ונעים במיוחד.

שטיחים מיוחדים

היום ניתן למצוא גם שטיחים מיוחדים לחדרי הילדים, כמו שטיחים בצורות חיות או שטיחים הכוללים משחקים כמו שטיחי קלאס. אם החלטתם ללכת על שטיח מיוחד, חשוב לשים לב שהוא עונה על שאר הצרכים של הילדים, ושיהיה להם כיף להשתמש בו ולשבת עליו.

שטיחים לרכישה אונליין חנות שטיחים 

כמו מוצרים רבים אחרים, קיימים שטיחים לרכישה אונליין בחנויות המתאימות. כל מה שצריך זה להיכנס לאתר חנות שטיחים אונליין, ולבחור עם הילדים את השטיח שהכי יתאים לחדר שלהם.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן