BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

שטיחים וחיות מחמד – איך עושים את זה נכון?

שטיחים וחיות מחמד – איך עושים את זה נכון?

ישראלים רבים בוחרים לגדל חיות מחמד שונות, המתאפיינות בפרוותיות נעימה ויחסי אהבה ונאמנות ראויים להערצה. בין אם יש לנו גינה פרטית ובין אם אנחנו גרים בבניין רב קומות, קשה למנוע מחיית המחמד שלנו להיכנס הביתה, מצב העלול להעמיד את השטיחים הביתיים שלנו בסכנה. האם יש נוסחה לשילוב המתאים בין חיות מחמד לשטיחים?

גידול חיות מחמד

כבר שנים רבות תופעת אימוץ חיות המחמד נחשבת לתופעה נפוצה ופופולארית במיוחד ברחבי העולם בכלל ובישראל בפרט, כשאנשים רבים בוחרים לצרף לחיק המשפחה בעל חיים שבחרו ולדאוג לכל צרכו.

מלבד יחסי הנאמנות – אהבה שבעלי החיים השונים מפגינים כלפינו וגורמים לנו לתחושות של שמחה ואושר, גידול חיות המחמד נחשב גם כמשפיע לטובה על בריאותינו בכלל ועל המערכת החיסונית בפרט ובמיוחד על תהליכי ההתפתחות של ילדים צעירים. בין אם בחרנו לגדל חיית מחמד בגלל הפרוותיות הנעימה, בין אם הצורך בידיד נאמן ובין אם מסיבות אחרות, אין ספק שלהכנסתן של חיות המחמד אלינו אל הבית, במיוחד הפרוותיות שביניהן, ישנן השלכות המשפיעות על סביבת המגורים שלנו ומצריכים את התייחסותנו המתאימה.

כיצד חיות המחמד משפיעות על סביבת המגורים הביתית?

בין אם ברשותנו גינה פרטית ובין אם אנחנו מתגוררים בבניין רב קומות, מערכת היחסים האוהבת שלנו עם חיות המחמד הביתיות כמעט ואינה מאפשרת לנו שלא להכניס אותם אלינו אל הבית, להתכרבל איתם בספה ולהשתעשע איתם בחדרים השונים.

חיות המחמד השונות, רגילות להתנהג בצורה הטבעית המאפיינת אותן, לנשוך ולגרד פריטי ריהוט שונים באופן שלעיתים גורם לנזקים כלכליים. אך בעוד שפעולות אלו ניתן לפתור באמצעות חינוך, או אילוף מתאים, הרי שישנן תופעות שאינן בשליטתן, דוגמת נשירת הפרווה, המהווה בעיה מהותית לשטיחים הביתיים.

שטיחים לבית וחיות מחמד

כולנו אוהבים להרגיש נוחות מקסימלית בבית שלנו, הנוצרת לרוב משילוב של רהיטים נוחים ועיצוב המשפיע על האווירה. שילוב אידיאלי זה נוצר כבר שנים רבות באמצעות שטיחים כניסה לבית, המהווים משטח נוח ונעים למגע מצד אחד ופריט מעוצב המוסיף לקו העיצוב הכללי של הבית, מהצד השני.

כך, ניתן למצוא בבתים רבים שטיחים מודרניים, כמו שטיחי שאגי, או שטיחים קלאסיים, המעטרים את הסלון וחדרי הבית השונים ומוסיפים קלאס עיצובי ואווירה נוחה ונעימה, אך שטיחים לסלון, או שטיחים לחדרי ילדים, אינם מסתדרים כל כך עם הפרוותיות הרבה של חיות המחמד, כשתופעת נשירת הפרווה משפיעה הן על המראה של השטיח והן על אפשרות הניקוי שלו.

כיצד ניתן לשלב בין שטיחים לחיות המחמד?

אז אמנם במבט ראשון נראה שמדובר בשני אלמנטים פרוותיים שלא ממש מסתדרים יחדיו, אך למעשה, בחירה נכונה של שטיחים תוכל לאפשר לנו לשלב בצורה אידיאלית בין חיית המחמד האהובה לבין העיצוב והנוחות שהשטיח הביתי מספק לנו.

כך, בבואנו לבחור את השטיח המתאים, הקפידו על בחירת שטיח העשוי מחומרים עמידים וחזקים, אשר אינם צוברים לכלוך ומאפשרים פעולת ניקוי קלה. בנוסף, מומלץ לבחור שטיחים בעלי צבעים כהים, כך שלא כל לכלוך ייראה בקלות

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן