BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

שטיח עגול לבית – להוסיף סטייל לכל חדר

שטיח עגול לבית – להוסיף סטייל לכל חדר

שטיחים עגולים הם תמיד יפים ותמיד מעודכנים. הם הבחירה המושלמת לכל בית. הם יכולים לשמש כאלמנט עיצובי משלים או כמגרש משחקים לילדים. אם אתם מחפשים שטיח עגול, יש לנו אותם בכל הגדלים והצבעים.

מיקום השטיח

יש להניח את השטיח במרכז החדר, אחרת יהיה קשה לאזן את הצורה העגולה של השטיח עם צורות מרובעות של החדר.

שטיחים עגולים הם דרך מצוינת להוסיף מרקם וחמימות לבית מודרני. כאשר מעצבים חלל מודרני, לפעמים זה יכול להיות קשה למצוא איך לשלב בהצלחה שטיחים עגולים בתוכנית הקישוט שלך. הדבר הראשון שעלינו לשקול הוא היכן אנו הולכים לשים את השטיח שלנו. השטיח תמיד צריך להיות ממוקם במרכז החדר או לפחות בקרבת מקום כדי שיתאזן עם צורות ריבועיות אחרות בחדר כמו רהיטים וקירות.

להלן מספר הצעות למקומות הפופולריים ביותר לשטיחים עגולים:

שטיח עגול

שטיח עגול הוא בחירה מצוינת לסלון. היא משרה אווירה ביתית וחמימה בחלל. לצד כורסאות נוחות ומפנקות, הוא יוצר את המקום המושלם להירגע וליהנות מהזמן.

שטיחים עגולים עשויים לרוב מצמר, כותנה או חומרים סינטטיים כמו פוליאסטר וניילון. הם זמינים בצבעים, גדלים, צורות ועיצובים שונים.

גודל השטיח צריך להיות תלוי בגודל החדר – הוא צריך להיות גדול לפחות ב-3-5% משטח הרצפה שהוא מכסה כדי למנוע התכווצות בחלל שלכם. הדרך הטובה ביותר לגלות איזה גודל אתה צריך היא על ידי מדידת האורך והרוחב של החדר שלך (ברגל).

שטיח עגול לחדר שינה

שטיחים עגולים הם דרך מושלמת להוסיף חמימות ותחושת נוחות לחדר השינה שלך.

שטיח עגול הוא אחד מסוגי השטיחים הפופולריים ביותר לחדר השינה. ניתן להניח שטיחים עגולים בכל פינה או במרכז החדר כדי לספק הרמוניה ויזואלית.

שטיח עגול למסדרון כניסה

שטיח עגול באולם הכניסה הוא דרך מצוינת לקבל את פני האורחים. זה לא רק נראה נחמד ומסביר פנים, אלא גם נותן לאורחים שלך הזדמנות לנגב את רגליהם לפני שהם נכנסים לבית.

אנשים רבים חושבים ששטיחים באולם הכניסה הם רק לקישוט ואינם משרתים שום מטרה אחרת. זה לא נכון! שטיחים בכניסה יש סיבה. הם מספקים הגנה מפני לכלוך ומים, כמו גם נותנים לאורחים שלכם מקום לנקות את הנעליים שלהם לפני הכניסה לבית.

שטיח עגול חדר הילדים והמשחקים

שטיח עגול הוא תוספת נהדרת לכל חדר ילדים שכן הוא יוצר מרחב נוח ונעים לילדים לשחק בו. זה גם מגדיר את אזור המשחק, שהוא חשוב בשנים הראשונות כאשר ילדים לומדים איך לשחק ביחד.

שטיחים יכולים להיות יקרים, אבל יש כמה אפשרויות סבירות זמינות. ניתן למצוא אותם בחנויות מוזלות, ולעתים קרובות הם נמכרים במחירים נמוכים יותר מאשר עמיתיהם במחיר מלא.

שורה תחתונה

שטיח עגול הוא סוג של שטיח בצורתו עגולה. השורה התחתונה של השטיח מונחת על הרצפה ושאר השורות מונחות למעלה, אחת ליד השנייה, כדי שיוכלו לכסות את כל המשטח.

לסוג זה של שטיח יתרונות רבים. זה נוח ויפה, כמו גם עמיד למדי. הוא גם יישאר במקומו גם אם הוא נרטב והוא אינו דורש תחזוקה רבה כמו שטיחים מסוגים אחרים. תכונות אלו הופכות אותו לבחירה מצוינת עבור כל חלל בית או משרד, במיוחד אם אתה רוצה לעשות הצהרה עם עיצוב הפנים שלך.

חנות השטיחים המובילה בישראל BuyCarpet: מציעים את השטיחים האיכותיים ביותר במחירים נוחים!

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן