BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

מה צריך לבדוק לפני רכישת שטיח?

מה צריך לבדוק לפני רכישת שטיח?

חשוב לבדוק את איכות השטיח, צבעו ועיצובו. כמו כן, חשוב לבדוק אם יש לו עובי ועמידות טובים וכן אם הוא עבר טיפול בחומרי הדברה או כימיקלים אחרים.

חשוב שתיקחו בחשבון את הסביבה בה תניחו את השטיח. השטיח לא צריך להיות כבד מדי עבור הרצפה, או קל מדי עבור שטח שטיח.

חומר גלם

חומרי הגלם לשטיחים שונים כיום. יש שטיחים שמיוצרים בעבודת יד וישנם שטיחים לחדר שינה בבית המיוצרים במפעל, כאלה העשויים מצמר טבעי ואחרים מחומרים סינטטיים שונים.

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי גלם לשטיחים. לצמר, כותנה, משי וסיסל כמו גם סיבים סינתטיים כמו ניילון ופוליאסטר ניתן להשתמש לייצור שטיח.

גודל השטיח

שטיח הוא כיסוי רצפה המשמש בדרך כלל בסלון או בחדר השינה. גודל השטיח הוא שיקול חשוב מכיוון שהוא קובע את כמות החלל שיכוסה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת גודל השטיח לחלל מסוים. גורם אחד הוא כמות התנועה שתהיה על השטיח. אם יש ילדים שישחקו על השטיח, עדיף לבחור כזה שיעמוד בפני בלאי. גורם נוסף הוא כמה גדול או קטן אתה רוצה שהחדר שלך ייראה.

שטיח הוא חיפוי רצפה העשוי מסיבים טבעיים או סינתטיים. לשטיח עשוי להיות ערימה, המספקת רכות וחמימות, או שהוא עשוי להיות חלק כמו רצפת עץ. שטיחים משמשים כחפצי נוי בתרבויות רבות וניתן להשתמש בהם גם לכיסוי הקרקע.

יש היום גדלים רבים של שטיחים. אפשר למצוא שטיחים קטנים וגם שטיחים עגולים גדולים מאוד. יש להתאים את גודל השטיח לחלל בו הוא יוצב.

עיצוב השטיח והסגנון

רצוי להתאים את השטיחים שאתם רוכשים לסגנון העיצוב הכללי בבית. לפני רכישת השטיח כדאי לשקול את עיצובו וסגנונו ולוודא שהוא מתאים לעיצוב הבית שלכם.

סוגי השטיחים הפופולריים ביותר הם: פרסי, מזרחי, טורקי, הודי, מרוקאי, אפגני ופקיסטני.

מחירים

טווח המחירים של השטיחים רחב מאוד. המחירים שלהם תלויים בפרמטרים שונים, ביניהם גודל השטיח, החומרים מהם הוא עשוי וגם טכנולוגיית הייצור.

טווחי מחירים לשטיחים יכול להיקבע לפי גורמים כמו גודל, איכות, חומר וטכנולוגיית ייצור.

תעודת אחריות

תעודת אחריות היא מסמך המספק פרטים על אחריות המוצר. חשוב לוודא שתקבלו כזה ברכישת שטיח בעבודת יד.

תעודת האחריות תספק מידע על סוג החומר, תאריך הרכישה וכמה זמן הוא יהיה מכוסה. זה חשוב כדי להבטיח שלא תבזבזו את כספכם על שטיח יקר שיחזיק מעמד רק לפרק זמן קצר.

החנות והשירות

החנות היא מקום בו תוכלו למצוא שטיחים חדשים וינטג’ בסגנונות ועיצובים שונים. כדאי לפנות לחנות buycarpe המתמחה במכירת שטיחים מודרניים בסגנונות ועיצובים שונים. בחנויות אלו עומד צוות מקצועי לצד הרוכשים על מנת לענות על כל שאלותיהם ולסייע להם בקבלת החלטת הרכישה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן