BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

טיפים לבחירת שטיח למשרד לסביבת עבודה נעימה

טיפים לבחירת שטיח למשרד לסביבת עבודה נעימה

המשרד שלנו מתפקד מצד אחד כזירה עסקית – כלכלית, ומצד שני מהווה מעין בית שני לעובדים בו, כך שתכנון ועיצוב המשרד צריך להתחשב בעיקר בשני פרמטרים עיקריים אלו. כשאנחנו מדברים על עיצוב ואווירה ביתית, קשה להתעלם מהשילוב המוצלח ביניהם שנוצר על ידי בחירת השטיח המתאים למשרד

עיצוב המשרד המודרני

זירת העסקים המקומית תמיד נחשבה לקשוחה למדי, כשהעידן המודרני בו אנו חיים מחייב כל עסק ומשרד באשר הוא, לשמור על חדשנות ורעננות, בכדי ‘להישאר במשחק’ ואף להתבלט מעל שאר המתחרים. לצד הפתיחות המחשבתית והרעיונות היצירתיים, המהווים בסיס להצלחתו של המשרד, אין ספק כי לעיצוב המשרד תפקיד חשוב לא פחות.

כיום, הנראות החיצונית מהווה פרמטר חשוב ביצירת הרושם הראשוני ובתהליך קבלת ההחלטות שלנו, כך שתחום העיצוב או ריהוט משרדי הפך לתחום פופולארי ונפוץ בתחומים רבים וביניהם, תחום העסקים – משרדים, במטרה להבליט ולייחד את המשרד מול שאר המתחרים.

שטיחים –  עיצוב ונוחות מקסימליים

תחום העיצוב הפופולארי, כולל מגוון אפשרויות וסגנונות עיצובים מיוחדים, המאפשרים לכל משרד לשדר את האווירה המיוחדת אותה הוא מעוניין להציג – יוקרתית, מודרנית, כפרית ועוד. אך לצד העיצוב, הצבעים והדוגמאות, כשמדובר במשרד המהווה מעין בית שני לצוות העובדים, כדאי גם להתחשב בנוחיות שלהם.

בחירת שטיחים למשרד מאפשרת למעשה לשלב בצורה האידיאלית ביותר בין נוחות לבין עיצוב, כשמגוון האפשרויות הרחב – שטיחים מודרניים, שטיחים קלאסיים, שטיחי שאגי ועוד, מאפשרים לבצע התאמה מקסימלית בין קו העיצוב הכללי של המשרד, לבין השטיח הנבחר.

איך נבחר את השטיח המושלם למשרד?

ראינו אם כן, כי שטיח למשרד מהווה אלמנט עיצובי ונוח גם יחדיו וכל מה שנשאר לנו הוא לגשת למלאכת בחירת השטיח המושלם ביותר למשרד. אך לפני שאתם ממהרים להתבלבל ממגוון האפשרויות, צבעים ודוגמאות, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים לבחירת השטיח המושלם:

  • עובי השטיח – שטיחים עבים נחשבים אמנם למפנקים במיוחד, אך ככל הנראה לא יתאימו לסביבת עבודה משרדית, המתאפיינת בתנועה רבה, במיוחד של כיסאות משרדיים. לכן, מומלץ לבחור שטיחים בעובי שאינו עולה על 10 מ”מ.
  • ניקיון קל – שטיחים מצריכים תחזוקה נאותה וכדי להקל עליכם את המלאכה, מומלץ לבחור שטיחים קלים לניקוי, דוגמת שטיחי PVC, כאשר העברת סמרטוט, או שאיבה קלה תגרום לשטיחים אילו להיראות כחדשים.
  • דוגמה וצבע – חשוב לזכור כי גם לצבע ודוגמת השטיח תפקיד חשוב ביצירת האווירה המתאימה, כשצבעים בהירים ודוגמאות קלילות יפעלו ליצירת מראה שלו ורגוע, בעוד ששילוב מגוון צבעים וצורות גיאומטריות שונות יפעלו להוספת עניין ושדרוג מראה המשרד.
  • התאמה לקו העיצוב הכללי – בחרו את השטיח בהתאם למיקום המיועד ולקו העיצוב הכללי, כך שישתלב היטב עם שאר הפריטים במשרד.

אל תתפשרו על איכות

לרוב, לא מחליפים בתדירות גבוהה את השטיחים במשרד ולכן, את תהליך רכישת השטיחים חשוב ומומלץ לבצע עם חנות שטיחים מקצועית וותיקה, באופן שיבטיח לכם כי מדובר בשטיחים איכותיים ועמידים, שילוו אתכם לאורך זמן.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן