BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

איזה שטיח הכי מתאים לחדר ילדים?

איזה שטיח הכי מתאים לחדר ילדים?

השטיח המתאים ביותר לחדר ילדים הוא כזה שעשוי מכותנה. שטיח מסוג זה הוא עמיד וקל לניקוי. זה לא יגרום לתגובות אלרגיות אצל ילדים, וזה יהיה נוח לרגליהם. ניתן לקנות שטיחים בצבעים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור את העיצוב שהכי אוהב את ילדכם.

חדרי ילדים הם לא רק מקום לישון או לשחק בהם, אלא גם מקום בו הם יכולים ללמוד ולהתפתח. מסיבה זו, חשוב לבחור את השטיח המתאים לחדר שלהם.
כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של שטיחים לבית וכמובן שטיחים לחדרי ילדים. ישנם שטיחים לחדרי ילדים מכותנה, שטיחים מצמר, ואפילו סיבים סינטטיים שעוצבו במיוחד עבור ילדים.

להלן כמה סוגים שונים של שטיחים לחדרי ילדים:

– שטיחים עשויים כותנה

– שטיחים עשויים צמר

– שטיחים עשויים מסיבים סינטטיים

– שטיחים עם מוטיבים של בעלי חיים או קריקטורות

מאלו חומרים עשוי השטיח

חדרי ילדים אינם כמו חדרי שינה אחרים. ישנה חשיבות רבה יותר לחומרים מהם עשוי השטיח על מנת להפוך את החדר לבטוח עבורם. השטיח צריך להיות עשוי מחומרים רכים, כמו כותנה או צמר. זה יקל עליהם לזחול ולפחות סיכוי שהם יפלו כשהם משחקים על השטיח.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים שטיח לחדר ילדים. החשוב ביותר הוא החומר ממנו עשוי השטיח. שטיחים העשויים מחומרים טבעיים כמו צמר, משי וכותנה הם הטובים ביותר מכיוון שהם לא יוציאו אדי גז רעילים אל מרחב הנשימה של ילדכם.

השטיח שאתה קונה צריך להיות רך ונוח מספיק לשכב עליו או לשחק עליו. זה גם אמור להיות מסוגל לעמוד בכל שפיכה או כתמים שעלולים להתרחש בעתיד.

בבחירת שטיח לחדר הילדים כדאי לקחת בחשבון את החומר ממנו הוא עשוי ואת עמידותו.

השטיח צריך להיות עמיד וקל לניקוי.

זה לא צריך להיות כל מרקמים חדים או קצוות מחוספסים.

זה לא צריך להיות כבד מדי.

סגנון השטיח

שטיחים הם חלק חשוב מהקישוט וניתן להשתמש בהם בכל חדר בביתכם. עם זאת, ישנם חדרים בהם כדאי לשים לב במיוחד לסגנון השטיח ולחדרי הילדים, כדאי לחפש שטיחים מעוצבים בסגנון קליל. כיום ניתן למצוא שטיחי כותנה במגוון צבעים נהדרים ובעלי עיצובים מרשימים כך שקל למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם.

השטיחים הטובים ביותר לחדרי ילדים הם אלו המעוצבים בסגנון קליל. הם מגיעים במגוון צבעים ועם עיצובים מרשימים.

נוחות ובטיחות

ישנם סוגים רבים ושונים של שטיחים, אך הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שהם לא צריכים לזוז בקלות. הסיבה לכך היא שאם הוא קל מדי, יהיה קשה להחזיק אותו במקום ואם הוא כבד מדי, זה עלול לגרום נזק לריצוף.

לכן, בבחירת שטיח לחלל הבית או המשרד, ודאו כי אתם מצליחים למצוא אחד שלא זז בקלות.

השטיח הוא לא רק קישוט אטרקטיבי. זה גם צריך לספק נוחות ובטיחות לאנשים שמשתמשים בו.

ישנם סוגים רבים ושונים של שטיחים וחשוב לבחור אחד המתאים לחדר ולאנשים המשתמשים בו. למשל, אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, כדאי לבחור שטיח שנדבק לרצפה כמה שיותר ולא זז בקלות. זה לא בהכרח אומר שטיחים כבדים מאוד, אלא כאלה שיציבים במקומם.

צריך לקחת בחשבון את גיל הילד

גיל הילדים הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בקניית שטיח.

ילדים מתחת לגיל 3 זקוקים לשטיחים קלים לניקוי ועמידים בפני שפיכה. ילדים צעירים יותר נוטים להיות פעילים יותר ויעברו תאונות, ולכן שטיח קל לניקוי הוא הבחירה הטובה ביותר עבורם. שטיחים המיועדים לקבוצת גיל זו מגיעים בדרך כלל עם גב מונע החלקה או ריפוד נוסף מתחת לערימת השטיח.

ילדים בגילאי 3 עד 14 זקוקים לשטיחים נוחים, עמידים ועמידים באורח החיים הפעיל שלהם. שטיחים אלו יהיו לרוב עשויים מסיבים סינתטיים כמו פוליפרופילן במקום מחומרים טבעיים כמו צמר כי הם קלים יותר לתחזוקה.

עלויות ותקציב

לפני שאתם יוצאים למשימת חיפוש השטיח, הגדירו מראש מהו התקציב המתאים לרכישה. היום תמצאו שטיחים במגוון רחב מאוד של מחירים. יש אנשים שרוצים שטיח שהוא לא רק אסתטי אלא גם עמיד ועמיד לאורך זמן. לאנשים אלו כדאי להוציא יותר כסף על שטיח איכותי שיחזיק לאורך שנים.

אחרים מעדיפים שטיח עם יותר צבע ודוגמא מאשר עמידות או אורך חיים ולכן הם מוכנים לשלם פחות כסף עבור משהו שאולי לא יחזיק מעמד כל כך הרבה זמן אבל יש יותר סגנון וכשרון.

השלב הראשון בתהליך רכישת שטיח הוא לקבוע איזה סוג תקציב יש לך. שטיחים מגיעים במגוון רחב של מחירים, לכן חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני שמתחילים בחיפוש.

מחיר: מחיר השטיח יכול להשתנות מאוד, בהתאם לגודלו ולחומר שלו. לדוגמה, שטיח צמר איכותי יעלה יותר משטיח סינטטי זול.

גודל: גם גודל השטיח משפיע על העלות שלו. שטיח גדול יותר יעלה יותר מאשר שטיח קטן יותר מכיוון שדרוש יותר בד ועבודה כדי לייצר אותו.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן